Two days...

Ja, det blir viss 2 dagars inlägg nu :)

Jag var i Gävle igår och innan dess så jobbade jag lite grann, stannade även kvar på jobbet en extra timme för att snacka lite med Mossi och lära honom Instagram :)
Sen blev det att stressa sig igenom allt och springa till tåget :)
Skulle träffa en gammal klasskamrat.

Vi kikade på lite film, drack öl och snackade lite grann.
Jag stannade kvar och sov där, han var snäll och skjutsade mig till tåget så jag skulle kunna vara hemma i någorlunda bra tid.
Jag snackade med Connie och hon kom sen över lite efter 11, vi åt sista biten av tårtan, den var inte riktigt lika god som förra veckan ;)
Sen så tjattrade vi en massa, tillslut så var jag tvungen att hoppa in i duschen för att hinna fixa mig till jobbet.

Idag så har det varit konstigt, det var mycket avhämtning ett tag sen dog allt ut, sen slog det igång i 20-25 minuter innan det dog igen. Jag tror det hände 3-4 gånger, men kvällen/natten var riktigt jäkla skön :)
Jag fick ett tag springa arslet av mig :) haha.
Sen så var det inte LITE skitigt överallt, man fick för fan städa som en tok.

Nu håller jag på att somna vid köksbordet så vi säger godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0