Trött är bara förnamnet.

Jag är döende nu, jag spenderade 1 timme och 45 minuter på gymmet, jag gick 45 minuter på löpbandet och sen plågades jag med lite annat också resten av tiden :)

Sen så var det bara att gå hem och plocka ur väskan och sen så handlade vi lite grann med mormor(lillebror följde med en stund).
Vi avslutade med lunch på jobbet, sen så fixade vi lite vitaminer också, till kattskrället :)

Sen ville jag VERKLIGEN gå hem och sova eller vila en stund innan jobbet.
Tyvärr så fick jag gå dit tidigare(inte mycket), det började röra sig med folk precis innan jag kom och sen så "kastades" jag in i köket.
Så jag har spenderat det mesta av tiden i köket idag och lagat mat, visst jag är lite ovan, men jag är inte kass iaf :)

Nu är jag extremt trött, det är inte kul att kliva upp tidigt och sen ha en massa saker att göra :)
Okej, lite kul är det :)

Imorgon så blir det gymmet och städningen av min älskade lägenhet.
Och sen så ska jag jobba ett kvällspass, förhoppningsvis hinner jag med att göra något vettigt imorgon på jobbet.

Nu tänker jag blunda och sova strax.
Natti Natti :)


Kommentarer
Postat av: David

Du va grym i köket Tessan:) u go girl!!

2013-03-27 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0