Så där

Ja, jag har ju redan avslöjat lite hur dagen skulle se ut och det blev ungefär så som jag sa också.
Jag gick till Moniques och tittade på lite kläder, hittade 2 par jeans, en stickad tröja(elfenbensvit) och ett marinblått linne plus en florsocker tunn tröja, marinblå och vit, en enkel tröja.
Sen så var jag upp till Mili's och införskaffade badskum och ett läppglans för presentkortet som jag fick av mamma :)
Sen så köpte jag en blomma till bordet i vardagsrummet, den jag köpte förra veckan är lite konstig så den får stå i köket :)

Sen så har jag städat lägenheten och duschat, hade finbesök på kvällen och skvallrat en massa :)
Sen så har jag mest slappat i soffan och läst min bok.
Imorgon så satsar jag på lite måleri och sen jobb mot kvällen.

Nu ska jag nog försöka sova, jag är inte så duktig på att krypa i säng i tid :)
Men jag försöker iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0