Nyckfull vår

God morgon, jag hade tänkt göra ett inlägg igår kväll men jag orkade inte efter ha pratat med Sanna i 2 timmar.
Jag slocknade på en gång men vaknade tyvärr minst 5-6 gånger under natten.
Jag kanske har kommit på svaret på det problemet, när jag sover middag så brukar jag sova dåligt när de väl är dags.
Så jag måste börja sköta mig på den fronten också.

Jag var ju barnvakt åt lilla Zara igår, vi lekte i lekparken och sen mumsade vi på glass innan vi gick hem igen och hon somnade så gott på vägen hem :)

Sen begav jag mig hem för lite lunch.
Jobbade även kväll med en tokig David :)
Men jag åt en massa onyttigheter igår och det måste bort, så mamma och jag ska till gymmet vid halv 3 idag.
Jag kan nog inte springa på löpbandet men jag satsar på cykeln istället :)

Sen ikväll så ska jag och mamma gå på volleyboll :)

Men nu ska jag kliva upp och börja städa lite grann här hemma så jag slipper se allt skit :)
Funderar även om jag ska putsa fönstren någon dag här framöver.

Njuta av dagen och vädret, för ni kan inte klaga på det!!
Det är slutet av vintern och början av våren det är fan meningen att det ska vara nyckfullt. Våren är underbar och hon kommer när hon kommer :)
Så sluta klaga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0