Nästan jätte duktig

Jag var nästan jätte duktig imorse.
Jag torkade badrumsväggarna och skurade kaklet i badrummet med kalkmedel och badkaret :)
Sen tvättade jag en maskin tvätt och diskade.
Sen slocknade jag på soffan, det var ansträngande att städa :)
Jag missade på så vis att dammsuga lägenheten och skura men jag fixar det sen :)

Jag tog på så vis ledigt från gymmet idag ;)
Men jag kör en timme imorgon efter jobbet innan volleybollen istället.
Jag har tyvärr inget val där(volleybollen) jag MÅSTE med enligt mamma och lillebror :)
Men jag ska hålla hårt på att träningen, speciellt när jag har fått upp ångan nu :)
Undrar hur mycket biljetterna för matchen kostar imorgon?!
Ska kika upp det så kanske mamma kan köpa dem innan starten.

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta av mig.
Imorgon blir det att jobba några timmar, sen beger jag mig till gymmet direkt efter jobbet.
Ska tvinga lillebror dit samtidigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0