Lite uttråkad :)

God morgon världen :)
Sitter vid mitt köksbord och mumsar på frukost och lyssnar på "what's new" på Spotify, det finns några sköna låtar där.

Jag klev upp ganska så ordentligt så jag har ju gott om tid nu att fixa mig och så.
Men det roliga är att jag behöver egentligen bara 30 minuter för att äta frukost och byta om och sen så är det klart.

Så nu måste jag hitta något att roa mig med till halv 10 :)
Jag hoppas att jag fortfarande har motivationen till att gå till gymmet efter jobbet, jag måste verkligen få ordning på kroppen och jag måste nu börja arbeta mer med överkroppen och armmusklerna.
Samtidigt så får jag inte glömma konditionen, det är ett måste :)

Så jag har lite grejor för mig nuförtiden :)
Jag som inte hade något liv, visst jag har kanske inte mycket till liv nu heller, men det är bättre att gå till gymmet än att sitta hemma och uggla :)

Nej, nu ska jag väl fixa lite här.
Samt jag kommer inte på något vettigt att skriva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0