Lindas inlägg

Ett inlägg för Lindas skull.

Jag har inte haft något vettigt att skriva.
Var på volleyboll i torsdags och killarna vann.
Sen så vann Leksand mot Timrå med 8-3 :D
Egentligen ska man inte fira i förtid men Leksand har nu gått vidare till elitserien :)
Längtar till nästa säsong!! :D

Men nu är det fotboll som gäller så jag överlever tills det är dags :)

Idag har man jobbat, har haft så mycket folk att vi till slut var tvungen att neka gäster.
Nu på kvällen så blev man klar innan halv 2 :)
Det kändes underbart att få komma hem lite tidigare.
Ska strax krypa i säng, imorgon tänker jag pallra mitt feta arsle till gymmet och springa lite grann :)
Det är svårt att gå ner i vikt annars ;)

God natt allihop, hoppas ni får en underbar påskhelg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0