Konstigt

Hello.
Det har varit en riktigt sjuk dag och kväll, det har varit så mycket folk och så mycket spring att jag fan har skavsår på obekväma ställen :(
Sen så chockade några gäster mig nu under natten, en kille som kommer fram och säger att han vill ha 20 rom och cola.
Jag tror han skämtar så jag gör 2st och frågar om det är något mera.
Ja säger han, 18 till :) haha.
Ali var tvungen att säga till mig, för jag blev så ställd att jag fattade inte det :) haha.
Så jag blandade 18 till, det tog bra jäkla mycket sprit och cola för att fixa det :) haha.
Men det blev en härlig nota och killarna drack upp det.
Nu tänker jag strax sova, ska väl upp imorgon och gå till kyrkan.
Men sover jag lika dåligt som igår natt så skiter jag fullständigt i allt imorgon.
Jag behöver min sömn!!

Imorgon är jag ledig, Carro kommer efter lunchtid och mumsar på lite tårta. Sen kanske jag myser lite grann med Sanna om inte hon är upptagen :)

Nu tänker jag sova så god natt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0