Knasiga inlägg

Söndag och jag har jobbat, det har varit jäkligt lugnt. Det har funnits folk, men knappt så jag har fått jobba något.
Har mest lallat runt tycker jag :)

Längtar till morgondagen, då tar jag upp träningen igen. Har haft en liten paus då schemat har ändrats och lite annat som har gjort att jag har skippat gymmet.
Men imorgon så ska jag pressa skiten ur mig ;) haha.
Det var länge sen och jag längtar :)

Sen så fyller lille syrran 21 år imorgon :)
Ska gratta henne på kvällen då alla andra grattade idag.
Måste även ut och jaga en present och ringa farmor.

Det är lite grejor imorgon :)

Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp i tid imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0