KILL ME!!

Japp, glömde visst att meddela hur dagen går och var gått :)

Jag jobbade i 4 timmar, sen väntade jag på Mossi en stund. Sen så fixade jag lite träningskläder och annat, sen så körde vi gymmet i 1-1,5 timme innan vi gav upp.
Mossi plågade mig som fan, visst det var jobbigt, men samtidigt så behöver jag någon som pressar mig till yttersta gränsen :)

Efter gymmet så var jag på jobbet ett tag och hängde, sen var jag och myste med mamma och Erik i några timmar innan dem somnade med massa vin :)
Sen så har jag roat mig med Linda och Ali på jobbet.

Nu ligger jag till sängs, för jag har oturen att kliva upp 8 imorgon och fixa frukost till Sanna då hon slutar.

Nu säger jag god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0