Jobb

Tisdag och just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få stänga igen eller få några gäster :)
Har städat undan allt som skulle fixas, så det är bara att sitta av tiden, för det är inte mycket man hinner börja med på en kvart.

Idag så har jag varit och fikat med mormor på sjukhuset, efter hennes stickcafé och sen följde jag med henne till labb, då hon skulle lämna lite provet inför ett läkarbesök.
Sen så blev det att handla lite grann och sen somnade jag gott på soffan i 1,5 timme.
Hann även käka lite middag innan jobbet, så jag har faktiskt skött maten bra idag.
Åt ett äpple när jag var här på jobbet, sen så är det bra för min del.
Vill gå ner mer i vikt så gäller det att hålla sig i skinnet nu :)

Imorgon blir det att gå till gymmet och sen så ska jag fixa ordning middag så jag är nytt och inte äter massa skit på jobbet.

Nu slår vi strax igen så jag ger upp med det här inlägget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0