Håller tummarna

Det blev lite mat på jobbet nu på kvällskvisten, jag blev rädd att jag skulle smälta ihop med soffan och aldrig hitta ut igen :)
Men jag hittade tillbaka till soffan sen, nu ligger jag till sängs och ska försöka sova lite grann, ska upp tidigt imorgon och hjälpa Serdars fru när hon ska till barnmorskan.
Hon behöver någon som tittar till Zara medan hon är inne med lillen.
Själv så måste Serdar åka till Turkiet då hans bror är sjuk.

Sen så ska jag jobba under kvällen, behövde byta pass med Linda då jag ska gå på Volleyboll i tisdag.
Börjar nervös då jag inte fattar ett skit om volleyboll :)
Men jag ska läsa på allt om båda lagen som spelar och själva spelet i sig innan det är dags :)

Men nu säger jag god natt och jag håller tummarna att jag får sova hela natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0