Hallå där

Men hejsan.
Jag glömde ordna med ett inlägg igår och imorse.
Igår så var man på Volleyboll och innan dess så tränade jag och lille bror i 1 timme ungefär.
Det kändes skönt, men skippade gymmet idag, men jag tar igen det imorgon istället :)

Det var kul att titta på matchen, vi fick lite info innan om hur en match går till och vilka som spelar vad och allt det där.
Annars hade jag fan inte fattat ett skit :)

Men vi delade ut priserna och sen så var det klart :)
Innan matchen så käkade vi lite middag på jobbet, det blev jag, mamma, Sanna och lillebror som gick på matchen.
Efter matchen så åkte vi tillbaka till Brorsan och käkade efterrätt och Sanna var hungrig igen så hon beställde in en pizza :) haha.
Sen så fick jag nattsällskap då Sanna stannade kvar och åkte imorse efter frukosten istället :)

Idag så slöade jag till det riktig ordentligt, men fick ett litet mini ryck innan jobbet och började då plocka undan alla grejor som har legat framme och skräpat :)
Tände lite doftljus nu innan jag kröp ner i sängen och hoppas på att få bort lite av den instängda lukten tills imorgon :)

Men nu ska jag sova, jag håller tummarna att jag kommer upp ganska så tidigt imorgon, har lite planer på morgonsidan innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0