Futtigt

Jag skippade gymmet, men jag plågar mig själv imorgon istället :) hehe.

Nu sitter jag på tåget mot Gävle för lite mat och sen bio med Carro :)
Jag tänkte ta lite mat för mig själv då jag aldrig riktigt får tid att skämma bort mig själv :)

Men nu har jag också varit duktig och köpt ett busskort, då jag reser så ofta till Gävle, visst den här månaden så har det blivit ganska så lite :)
Men det ändrar sig säkert snart.

Jag har börjat läst lite i Bibeln, vet inte riktigt vart jag skulle börja läsa så jag började från början.
Jag är nöjd än så länge, men jag kommer säkert ha många frågor och funderingar runt den.
Som tur finns kyrkan där så man kan få fråga lite.

Jag har som vanligt inget vettigt att skriva så ni får vara nöjda med detta futtiga lilla inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0