Framsteg

Dags att sova nu, har jobbat lite grann så här på kvällen.
Hade samman 4 bord plus en som drack en öl.
Det är fan riktigt jäkla stort ;) haha.
Har varit uttråkad som satans idag, Linda var ju snäll och fixade allt innan jag kom.
Så jag fick använda fantasin istället och jag kom inte långt med den :(

Har nu efter jobbet myst i soffan med min lilla bok och bara slappat :)
Jag har fan det riktigt jäkla bra här i min lägenhet :)
Imorgon så får jag jobba ett lunchpass(10-16) och sen så tänker jag vara duktig och gå till gymmet igen.

Nu har jag äntligen hittat rätt metod för att jag ska ha tålamodet till att gå och springa på löpbandet :)
Jag tittar på en serie samtidigt, visst jag kanske inte tittar på hela avsnittet, men jag delar upp det i etapper istället :)
Så idag gjorde jag först 20 minuter och sen 10 minuter till innan jag gav upp :)
Nästa vecka så jag ge mig på pilatesbollen ;) haha.

God natt allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0