Dop och annat.

Hello again.
Jag var till gymmet imorse och kämpade på löpbandet i 40 minuter.
Sen så blev de lite situps och ryggövningar.
Så jag kände mig nöjd med dagens insats även om jag var extremt omotiverad i början.

Sen blev det dop och fika efteråt med familjen och massa annat löst folk ;)

Sen begav jag mig tillbaka till kyrkan med Knutte för Sinnesromässan :)

Efteråt så mumsade vi på lite mat på jobbet och skvallrade en massa :)
Nu sitter jag i soffan och funderar om jag ska sova eller om jag ska vara lite duktig och hålla mig vaken i några timmar till så jag inte vaknar för tidigt :)
Eller så behöver jag somna tidigt så jag tar igen alla timmar som jag har förlorat.
Svårt att veta hur morgondagen ska se ut :)

Men jag har planerat gymmet, en överraskning till Jens och sen bio med Carro på kvällen :)
Så jag är lite sysselsatt på min lediga dag :)
Jag skulle behöva städa, men så kul är det inte, så jag skjuter på det i några veckor till ;) hehe.

Lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0