Blev lite bra sen

Japp, jag var riktigt sur igår och deppig.
Men det var lite folk som lyckades få mig lite gladare :)

Jag tyckte så synd om mig själv att jag haltade mig iväg till Brorsans för att köpa hem en pizza och vara grinig i min ensamhet.
Det slutade med att jag hjälpte till i kassan på jobbet då det var fullt med folk :)
Sen så fick jag stanna kvar och äta lite mat och vara sällskapsdam till några tjejer från Iran, som tur var kunde dem lite engelska :)
Sen blev jag kvar och drack några öl och så, hade tänkt ge upp tidigt men det slutade att jag fastnade där till stängning.
Sen så blev det efterfest, killarna bar på mig då jag knappt kunde gå :) haha.

Klockan var runt halv 3 då jag gav upp och haltade hem till min efterlängtade soffa :)
Men jag hade kul, även om jag blev nervös då killarna lyfte upp mig och sen hotade att släppa mig :) haha.
Dem hade kul iaf :D

Idag så har jag varit riktigt duktig och förflyttat mig från sängen till soffan :)
Jag har kikat på en massa filmer och slöat som fan.
Det är jag fan stolt över, jag har funderar om jag ska göra något vettigt.
Men jag kan inte komma på något bra skäl till varför :)
Så jag skiter i allt idag och gör bara sådant som aldrig hinner med annars.
Alltså slappa och bara vara lat :D
Jag förtjänar en paus ibland :)

Nu ska jag faktiskt ställa mig i en lång dusch och bara slappna av och pyssla om mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0