Äntligen sängen

Äntligen har man fått kommit hem, jag har längtat efter sängen och lite lugn och ro :)
Det har varit full rulle sen jag slutade vid 16.
Gymmet i 1,5 timme sen så blev det ju hockey.

Leksand vann :D
Så jag är nöjd tills på lördag, då dem spelar igen, denna gång mot Örebro.
Om jag har fattat det rätt så kommer det blir lite tuffare då.
Tyvärr så spelade Södertälje riktigt illa idag, dem verkade inte vet vad som gäller.
Dem åkte bara runt och tog bara dem självklara chanserna, det var Leksand som stod för det offensiva spelet.
Visst jag kan inte så mycket om hockey, men lite finns kvar i bakhuvudet då man har växt upp med det :)

Nu är det dags att sova, imorgon så jobbar man ynka 4 timmar, sen så beger jag mig mot gymmet igen.
Förhoppningsvis så kommer mamma, brorsan och Erik med också.
Vi får väl se :)

Natti natt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0