5 mars och framåt

Det gick åt skogen för Connie, men vi ska försöka på nytt på fredag innan jag går till jobbet.
Just nu ligger jag i sängen och myser, somnar väl om några minuter, det känns som att jag kommer slockna så fort jag vänder mig :)

Idag har det varit ganska så lugnt på jobbet, jag har städat lite grann på och sen lyssnat på pojkar när dem har haft sina diskussioner.
Jag är definitivt skadad efter att ha jobbat ihop med bröderna Haddadi och dem andra tokarna, jag kommer aldrig någonsin riktigt kunna slappna av i en killes sällskap igen.
Jag är skadad!! :D

Sen idag så har jag faktiskt införskaffat en skravsladd till lampan i köksfönstret :)
Så när jag kom hem efter jobbet idag så var det riktig mysigt :)
Jag trivs mer och mer i min lägenhet, jag ska fixa till köket lite grann sen så är det bara lite renovering som väntar :)

Imorgon ska jag in till Gävle och träffa en gamla klasskamrat, får se hur sent blir.
Men på fredag så är det gymmet som gäller :)
Jag har slöat tillräckligt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0