Trött är bara förnamnet

Usch, vad trött jag är nu.
Min rygg och mina ben, vill inte längre vara med.
Har haft extremt mycket folk idag, det var smockat med folk hela tiden.
Hade inte jag haft Ronja där så hade det gått åt helvete.
Imorgon är det likadant och det kommer vara en tuff helg pga EM på Arenan.
Det är kul, men samtidigt som man springer tills man stupar.

Nu ska jag sova, för jag har så mycket som ska göras imorgon bitti.
Både här hemma och på jobbet.
Har inte tid att ta en mini sovmorgon ens.
Måste upp så fort klockan ringer halv 8 och börjar ca 1 timme tidigare pga städning :(
Men det är samtidigt kul när det händer något på jobbet :)

Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0