Torka och nöjd

Hemma igen, mina stackars blommor höll på dö av torka.
Så nu har alla fått en extra vattenranson :)

Imorgon så blir det ett enkelt dagspass, sen behöver jag storstäda här hemma.

Ska hämta hem min kökslampa från mormor och morfar efter jobbet.
Sen blir det att fixa den så man kan sitta vid köksbordet och njuta av en kopp te mitt i natten om man så vill :)

Först sysslan imorgon bitti blir att starta en maskin tvätt och sen så är det lugnt :)

Dagen och hela helgen har varit skön, däremot känns det inte som att midsommar har varit.
Jag har ju inte ens sett en majstång i år :)

Nästa helg är jag ledig och hoppas att det blir en skön och lugn helg.
Lite fest är nog inte helt fel ;)

Nu ska jag vända mig om och somna så jag är någorlunda pigg imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0