Städar mycket ibland.

Det har varit en städar-dag hemma och på jobbet idag.
Hade en ny tjej på jobbet, det var lite synd att vi inte hade så mycket folk.
Det är ju meningen att vi ska testa dem och se om dem klara pressen och stressen.
Förhoppningsvis så blir det mycket imorgon under lunchen, så då kör vi på full fart.

Efter jobbet imorgon blir det att sola solarium och få lite besök av Lollo.
Sen så tänkte jag ta mig en liten promenad och försöka bränna lite onödiga kalorier.
Har minskat ner på matintaget och äter bara sallad på jobbet, vid behov så kan jag äta LITE bröd eller pommes.
Men bara vid behov av kolhydrater för att orka jobba :)

Nu tänker jag sova :)
Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0