Skönt

Det var en helt enkelt underbar gudstjänst idag.
Jag känner mig fortfarande varm och lättad till sinnet.
Var sen och åt lite mat på jobbet med mormor och morfar.
Morfar blev lite smått rund under fötterna, det var kul att han tillslut lyckades slappna av och ta det lugnt :)

Efteråt så blev det lite handling med mormor och Knutte innan mormor åkte hem.
Har sen mest legat på Knuttes soffa och slöat.
Och stirrat på film och ätit godis, ångrar mig att jag köpte sådant. Jag hade mått så mycket bättre om jag hade haft karaktär nog att stå emot.

Nu ska jag sova, men jag får fin besök imorgon bitti av lilla Sanna.
En enkel frukost och förhoppningsvis mycket mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0