Lugnt och stilla

Ja, min dag blev lugn.
Jag slöade en stund hos mormor och morfar sen så gick jag till jobbet och frågade om dem behövde växel och hjälpte till med markisen.
Då det precis började regna.

Sen så har jag mest varit hemma, diska, lagat maten(en enkel rätt, bild nedanför) och slöat i soffan :)
Blev en tur till jobbet och snacka med Fati.
Men även en liten snabbis inför stängningen.

Sen så har jag tittat på när Sandra har fixat i sin lägenheten.

Nu SKA jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon ;)

Det blir att vara snäll mot lillebror på eftermiddagen och följa honom till läkaren.
Sen så är det jobb för min del som gäller.
Ganska så lugnt om man frågar mig.

Natti gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0