Lugnt och skönt :)

Har haft en lugn dag på jobbet, har mest städat och fixat udda saker :)

Sen så blev det lite handling, har lite problem att äta frukost då inget fanns hemma.
Men nu har jag dubbla förpackningar med bröd hemma, sen så lyxade jag till det med kalkonpålägg :)
Kände mig lite små sugen.

Sen så har jag och Sandra varit hem hos mamma och myst och tjattrat lite grann.
Blev en snabb visit inne på ICA, då jag var tvungen att ha choklad. Sen upptäckte vi att det var 5 förpackningar(6 rullar i varje) med toalettpapper för bara 99kr.
Så vi köpte 5 i var :) haha.
Sen var det tvättmedel och sköljmedel, 5 för 99kr.
Det delade vi på istället.
Så nu är jag nöjd med dagen :)

Sitter på Sandra balkong och mumsar på körsbär och MASSA choklad :)
Blir film ikväll med några vänner :)

Underbar sommar, även när man jobbar mycket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0