Lösenord

Nu är det ingen som kan läsa bloggen utan mitt tillstånd.
Har tröttnat på skitsnackare och folk som tror det är okej att trycka ner andra människor inför deras vänner.

Idag så har jag jobbat lite grann, sen så blev det tårta hemma hos Sandra med Lollo och Kalle(Sandras kille).
Sen så kom Sandras föräldrar och några vänner till dem och fikade och tjattrade en massa.
Jag "höll" på dö av ljudnivån efter ett tag, jag är verkligen inte van med den :) haha.

Nu har jag jagat mygg i min lägenhet då jag var så EXTREMT smart och glömde stänga balkongdörren tidigare.

Men några myggbett sen så har jag nog lärt mig en liten läxa ;) haha.

Natti Natti nu, ska jobba några timmar imorgon sen så är det grill som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0