Jag är nästan världs bäst!!

En FRI dag!!
Har besökt tandläkaren och fått min dom ;)
Jag har INGA hål :)
Jag själv var 100% säker på att jag hade minst 2 hål, men det var bara en liten spricka och sen så var det den nya lagningen som ilade, då plastlagningar brukar göra det första månaden.
Så jag slipper tandläkaren ett tag till :) hehe.

Men jag har fått order om att sluta med socker helt.
Det kommer bli SVÅRT, jag som älskar choklad och har ett lätt sockerberoende.
Så det gäller att börja sköta sig nu.

Mamma kom med lösningen att jag ska börja med lördagsgodis bara och skippa socker resten av veckan.

Vi får se hur det går.

Men nu är jag iaf hos mormor och morfar och myser, ska sen gå och köpa en ny glödlampa till hallen.

Annars så är min dag lugn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0