Helgen

Ja, nu är det söndag och jag är borta i huvudet, iaf lite grann.
Fredag började med några timmar på jobbet, sen så körde Sandra, Lollo och jag på vin resten av kvällen.
Sandra slocknade, så det blev bara jag och Lollo som smet ut för lite skoj :)
Lollo gav upp vid 2 tiden, jag kom hem 6.30-7.
Det blev tyvärr bara 3 timmars sömn innan det var dags att åka iväg till dopet av Lovisa.
Det gick bra, men baksmälla kom precis mitt under ceremonin. Lite jobbigt men jag överlevde till slut.

Sen så var jag tvungen att ta en återställare för att kunna överleva kvällen.
Det slutade med att vi fick natta Dessie, men Sandra hängde med på efterfest(igen och samma ställe), men hon gick hem tidigt.
Jag skulle gå strax där efter, men fick inte så jag somnade på soffan istället.
Jag ligger fortfarande kvar på soffan hemma hos Tessan(Thelin).
Men strax så ska jag bege mig hem och fixa lite hemma och så.

Men har ni lite bilder från helgen iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0