Fuck

Klockan är fan snart 7 och jag är fortfarande vaken.
Jag kommer skrämma upp Nanna på jobbet idag ;) haha.
Linda är väl den en som har jobbat med en jobbig Tessan, alltså jag blir extra jobbig då jag dricker kaffe och känner mig väldigt glad och uppåt.

Stackars Mossi har nog fått skavsår i öronen.
Den enda som orkade lyssna på mig.
Men han sover också nu, så nu väntar jag på mamma ;) haha.
För då kan jag dryga mig mot henne ;)
Eller så väntar jag en timme till ungefär och går och handlar :)
Jag är SJUK i huvudet just nu.

Men jag brukar bli konstig på fyllan och så :) haha.
Sist jag var så här så lagade jag mitt proppskåp och skurade kökstaket :)

Dessie är vaken, JIPPI!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tessan det är fult att anmärka på ord.. Haha det ska faktiskt stå "hel äta frys" så de så:)

2013-06-15 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0