Ett halvt svar

Ett svar på en kommentar från förra inlägget.

"Hej har brorsans öppet midsommarhelgen?"
Från Anna.

Ja, vi har öppet. Men exakta tiderna har jag inte än.
Men jag tror det är som vanligt.
Jag ska höra efter imorgon och meddela här :)

Så nu kan man konstatera att folk alltid kommer hitta mig ;) haha.
Det hjälper inte att plocka bort fb :)

Men bloggen är nog inget jag kommer lägga ner, jag har för mycket strunt att skriva om :) haha.

En ny favorit på musikfronten, Jason Mraz. Hans nya album Love is a four letter word.
Han är störtskön på denna skiva :) speciellt Live låtarna.
Men Pink har gjort en speciellt skön låt, True love.

Ibland så hittar man väldigt bra musik, det är bara njuta så mycket man kan :)

Natti gott folk, jag ska VERKLIGEN försöka att städa imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0