Värre

Usch, det känns som allt bara blir värre.
Nu är jag rädd att jag håller på få öroninflammation eller något liknande.
Jag snor och hostar så jag gråter konstant. Det skaver i halsen varje gång jag sväljer, känner mig extremt matt och eländig helt enkelt.

Imorgon så hade det planerats boxning och sen middag med Sanna i Gävle.
Som det känns nu så kommer jag inte fixa något av det.
Måste blir frisk nog att orka jobba på tisdag iaf.
Så håll tummarna att värken i örat går över tills tisdag eftermiddag :)
Så kämpar jag själv vidare med halsen och snuvan :)

Har tittat på flera filmer idag, The Hobbit, helt underbar.
Längtar till 2 :)
Sen blev det Django unchained och den var också bra.
Har inte lyckats repat mod nog att det nyaste Resident evil.
Det kanske kommer imorgon.
Hatar läskiga saker, så jag måste fjäska för någon tror jag ;) hehe.

Nu säger jag god natt och håller tummarna att jag lyckas sova det mesta av natten :)


Kommentarer
Postat av: Bordell mamman

Jag kan komma förbi dig med massa krya på dig basilusker om du orkar

2013-07-22 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0