Skönt med ledigt

Japp, dags att sova igen.
Har planerat att kliva upp tidigt, ska lämna in cykeln på lagning.
Sen tänkte jag bege mig ut på lite äventyr i stan.
Behöver komma ifrån Tierp ett tag :)

Idag har jag myst med tjejerna.
Det blev först glass med Knutte, sen så kom lilla Dessie och tjejerna fikade. Jag höll mig till vatten :)

Sen gick vi och hälsade på vovvarna.
Får se hur Dessie gör, jag kände mig inte så sugen på just dem här vovvarna.
Dem var lite skälliga i rasen och inte så öppen mot nya människor.
Men Dessie verkade förtjust :)

Sen så gick vi mest runt och strosade lite grann.
En liten paus hemma hos Knutte då hon skulle käka.
Jag beställde mat från jobbet som jag mumsade på hemma hos Alex och Freddan.
Det var kul att få se deras hem :)
Hjälpte dem med lite grejor också.

Nu ligger jag till sängs och håller tummarna att jag får sova inatt.

Annars så har det varit en riktigt skön och lugn söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0