Sköna kvällar

Dags att säga godnatt igen.
Har jobbat några timmar och jag kan säga att det har varit 2 lyckade kvällar än så länge.
Fått ihop 450kr i dricks och jag känner nöjd med insatsen :)

Imorgon blir det nog ett lugnt lunchpass för min del, visst jag börjar tidigt då jag inte hann städa ikväll. Men det är lugnt.
Den nya killen ska få hålla i tyglarna hela dagen, mest så han känner sig lite säkrare. För på lördag så kör han själv några timmar innan jag kommer.
Så det är bäst att drilla han ordentligt.

Jag funderar på att sola solarium efter jobbet och sen ska jag nog hälsa på mormor och morfar lite grann :)

Jag önskar att jag hade varit lite ledig på söndag förmiddag, det verkar bli en intressant gudstjänst.
Det är nackdelen med att jobba söndag, annars så är dem sköna.
Då jag får köra mitt race och ingen stör balansen ;) haha.
Det låter fel, men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara :)

Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0