Skiter i alla ursäkter ändå

Efter 3 öl så blir man rätt så HAPPY ;) haha.
Men jag är trött eller så är jag enbart "tjock" i huvudet efter alla ångor från allt målandet idag.

Ursäkta svenskan!!
Imorgon ska jag olja in badrumsmöblen igen, sen ska jag ge mig i kast med bänken på balkongen.

Allt detta ska jag hinna innan jobbet imorgon :)
Lycka till TT!!

Imorgon kväll så blir det ön med Sandra, Mossi och några till :)
Full fart!! Medvetslös efter det ;)

Okej, dags för TT att kasta in handduken och sova.
Eller så ska jag nog duscha innan.
Har massa färg i håret och det kliar som FAN!!

Ursäkta måndagsfyllan...

Före bilden på hyllan, efter bilden kommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0