Sjuk, så tyck synd om mig!!

Hej.
Jag är verkligen sjuk, får feber under dagarna då värktabletterna har gått ur.

Var på kennelträffen igår, som tur var hjälpte alla redan till med allting. Så jag kunde sitta död på ett och samma ställe, ungefär iaf.

Försökte även dricka whisky, det smakade fan!!
Och hjälpte inte ett skit.
Så det gäller att dricka mycket vätska, ta tabletter och bara vila.
Idag är det meningen att jag bara ska ligga hemma och vila upp mig.
Ska bara ner på affären och handla lite grann till frukosten och hela dagen.
Något som tröstar mig då jag tycker synd om mig själv just nu.
1-2 filmer ska jag satsa på sen blir det bara en massa vitaminer och säkert lite choklad ;) hehe.

Ursäkta om min svenska har blivit hemsk de senare dagarna, men jag orkar oftast inte titta igenom inlägget innan jag postar det längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0