Ojdå

Slutkörd är dagens ord.
Hamnade på efterfest, lite kass sådan.
När vi väl skulle åka så upptäcker jag att jag har inga nycklar hem.
Dem låg kvar på jobbet i den andra väskan.
Kul att upptäcka det mitt i natten :) haha.
Så jag fick krascha hos en annan, lyckades sova ungefär 1,5-2 timmar där.
Snackade för mycket, men till slut så slocknade jag.

Gick till jobbet vid halv 11 imorse för att kunna gå hem och sova.
Har sussat lite grann, men känner verkligen inte redo för jobbet.
Aldrig efterfest igen mitt i veckan.
Dem får reserveras till helgerna istället :)

Slöa en stund till sen duscha lite grann så man känner sig lite piggare.
Kanske lite mat så man orkar gå framåt ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0