Mätt och belåten

Blev lite väl mätt efter middagen med snuttan.
Hon lyckades övertala(var inte så svårt heller) mig att ta förrätt först.
Det blev en musselsoppa :) var god, men den slår inte Lingons :)
Sen blev det en enkel kycklingsallad för min del.
Den var god och enkel såklart, orkade inte ens hälften.
Vilket var lite synd.
Började då frysa som satans, då det började regna som jag vet inte vad. Vi satt ju på uteserveringen, men 2 filtar runt oss :) haha.
Efter en kopp te så kände man sig lite varmare iaf :)

Nu är jag på väg hemåt, jobbar ju imorgon bitti och jag känner mig fortfarande seg efter tisdagen :)
Ska fixa lite hemma, kanske orkar med en promenad.
Mest så magen blir lite lugnare innan sängen :)

Nu när jag har lyckats gått ner lite grann i vikt så vill gärna fortsätta i samma riktning.
Iaf göra ett ordentligt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0