Måste

Det är nog dags att köra lite hårdare på den här nyttighetsfasen.
Inge mer små ätande eller fuskdagar.
Även frukosten måste få en ändring, mitt fullkorns hårtbröd funkar, men jag måste fixa till det med lite variation.
Något som gör att magen klarar sig några timmar på den och sen inte ge upp efter några veckor.

Motionen är väl min värsta fallgrop just nu, jag gillar inte sommarvärmen och springa på det är verkligen jobbigt.

Men jag får väl bita ihop och stå ut om jag vill ha något resultat.


Nu är snart dags att börja röra sig ut i verkligheten.
Det är en varm sommardag och jag kommer dö med mina jeans. Men är inget annat torrt, då jag tvättade nästan allt igår :)

Mitt hår ska äntligen sig en behandling, som man kan längta efter en frisörtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0