Lite mycket kanske.

Det blev ingen tupplur efter sjukhuset, jag myste med Dessie lite grann.
Vi fikade lite på Royal, sen så gick vi och kikade lite grann på kretsloppshopen, röda korset och sen Moniques.
Hittade 2 linne på Moniques :)
Sen så tog jag en liten tupplur, var riktigt seg efteråt.

Har haft full rulle hela dagen på jobbet, då jag hostar så mycket och är allmänt trött i kroppen så hade jag turen att få stå i kassan hela kvällen :)
Men själv så var jag lite överallt då det var mycket överallt hela tiden.
Så det var bara att röra på fläsket och hoppas allt löste sig till slut.
Har haft några dryga gäster, men man har överlevt även om man har fått bitit ihop för att inte skrika på dem.
Men så är det i restaurangbranschen.

Nu ska jag sussa, är slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0