Lite bättre men fortfarande bitter

Lite bättre idag, det går sakta framåt.
Men fortsätter det i den här takten så är jag väl frisk till nästa år :S
Nejdå, jag är inte bitter för fem öre...

Åt lunch med Alex och Mossi idag, sen gick vi till Royal för lite fika.
På något vänster klarar inte jag av att äta ordentligt längre, smakade mest på allt och kände ännu mer besvikelse då mina smaksinnen har försvunnit.

Jag har för första gången på flera år sjukskrivit mig, det känns extremt konstigt att vara hemma då man vet att man ska jobba.

Skulle kunna somna på soffan ett tag, men då brukar det vara svårt för mig att sova om nätterna.
Så jag försöker hålla mig vaken och kanske göra något enkelt och lite vettigt iaf :)

Får se hur det där slutar... Somnar säkert ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0