Kväller igen

Ja, jag hinner visst bara skriva på kvällar och nätter innan jag somnar.
Under dagarna jobbar jag eller så händer inget speciellt.
Men det funkar det också.

Idag så har det varit en riktigt skön dag på jobbet, även natten var bra.
Åkte på en efterfest, men den var inte så jätte kul.
Har varit på bättre :)
Killarna fortsätter på egen hand med några tjejer.

Nu är det dags att sova några timmar så man orkar med jobbet imorgon.
Ska dit lite tidigare då jag behöver fixa lite grejor innan öppning.

På måndag så ska jag försöka satsa på sommarstugan, behöver verkligen komma från Tierp ett tag.
Då ska jag försöka ta årets första dopp :D hehe.
Känner mig lite som en badkruka ;)

Natti nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0