Kanske dags

Nu är det dags att säga godnatt vet jag.
Jag skippade bion idag, kände inte för att skynda.
En kväll på soffan framför lite teve och serier, det var lika lyckat :)
Just nu ligger jag och njuter av skön musik.
Vill inte riktigt sova, samtidigt som jag har lite problem att hålla mig vaken.
Imorgon så blir det inte mycket, har "tänkt" att ta en promenad och sen blir det lite jobb mot kvällen iaf :)

Jag har en full vecka framför mig innan jag sen är ledig en helg, IGEN :)
Men jag får väl njuta extra mycket då jag vet med säkerhet att jag har 2 lediga helger innan det nya jobbet väntar.
Sen vet jag inte hur schemat ser ut, i början så kommer det bli mycket jobb då allt är så nytt och det måste bli bra :)

5 veckor, plus några dagar, kvar sen så är det dags :D

Jag känner mig extremt glad, nervös och det pirrar i mig :)
Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0