Inte så bra

Det blev inga grönsaker överhuvudtaget till middag, men det blev lövbiff med potatiskroketter och kall bea.
Inte den nyttigaste maten precis, men gott var det.
Det var knappt så att jag orkade röra mig efteråt, men jag kände ett STORT behov av att slöa på soffan.
Då dem inte har skaffat en än, så fick jag "rulla" hem och slöa i min :)
Det har varit underbart :D

Några avsnitt av Avatar, The last airbender.
Lite barnsligt serie med ändå bra :)
Men nu ska jag sova.

Imorgon är det dags att skaffa lite karaktär och träna minst 30 minuter :)
Jag hoppas att alla där ute önskar mig lycka till, för det kommer jag verkligen behöva.

Natti gott folk, Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0