Åt helvete

En hemsk dag som fan.
En gäst tafsade på den nya tjejen.
Han blir "eskorterad" ut ur lokalen, men han har "problem" att fatta. Väl ute så står han och hänger över räcket och stör dem andra gästerna.
Jag bestämmer mig för att be honom gå iväg för att han stör dem andra gäster.
Jag är fan diplomatisk och lugn jämt och väljer alltid mina ord med omsorg då folk är puckade i huvudet helt enkelt.
Från ingenstans så klappar han till mig.

Jag kan säga så här, jag hamnade i riktig jävla chock, jag tappade all disk jag höll i.
Bagaren tog honom och höll i honom.
Det tog väl ungefär 15-20 minuter innan polisen lyckades komma då dem hade fullt upp.
Gubben "jäveln" blev självklart omhändertagen och fick ett litet rum av polisen.
Tycker verkligen om polisen.
Gubben försökte faktiskt muta bagaren att släppa honom och låta det vara.
Glöm det!!
Ger du dig på tjejer och beter sig som ett svin får du allt stå ditt kast.
Han är anmäld och han är definitivt portad från Brorsans.

Nu är jag stelt, har huvudvärk och är allmänt jäkla less och trött.
Orkade inte med några människor idag, ville bara att alla skulle gå hem och skulle lämna mig ifred.

Nu ska jag försöka sova, imorgon blir det kyrkan och sen grillning :)
Jag hoppas morgondagen är bättre än denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0