Vågar inte

Jag ska egentligen sova nu, men jag vågar inte.
Det har luktat mysko, lite som att något har blivit bränt på kokplattan, i hela trapphuset och det börjar nu smyga sig in i lägenheten.
Så frågan är om man ska ringa in det eller försöka sova?!
Det har luktat så här sen 8 tiden på kvällen.
Grannarna knackade på och frågade om det kom från mig.
Men tyvärr, sen så har de varit till alla andra och knackat på, men ingen har bränt något.
Det var en som inte har svarat, men samtidigt så bör vi ha haft värsta eldsvådan redan om det brann hos dem.

Så frågande vart fan kommer lukten ifrån?
Vågar man sova?
Tänkt om jag somnar och aldrig vaknar upp igen för att någon idiot har glömt strykjärnet eller kokplattan på!
Så jag är lite nervös om ni fattar vad jag menar :)

Men jag har haft det mysigt ikväll, fick middagssällskap vid 21 och sen så kastade jag ut honom vid 22 :) hehe.
Sen så har jag slöat framför teven i några timmar.

Nu ska jag egentligen sova men jag är feg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0