Usch!!

God morgon, det är andra dagen nu som jag kliver upp tidigt för att saker ska göra.
Igår var det gudstjänsten, men jag hade verkligen läst fel för det var sinnesromässa och den var inte förrän vid 15-17.
Så jag fick skippa kyrkan igår, jag fikade med Knutte på Konsum istället och sen blev det lite jobb :)

Idag är det tandläkaren som gäller :(
Jag hatar det här, jag funderar om jag ska gömma mig under sängen och inte komma fram idag :S
HATAR är kanske ett starkt ord, men jag är livrädd för tandläkaren och allt det där.
Det är en av anledningarna till att jag faktiskt sköter mina tänder så extremt noga, för att jag ska slippa gå dit.

Men den här gången måste jag gå, tack och lov går jag lugnande en timme innan så jag slappnar av lite innan dem tar fram alla obehagliga verktyg :S
Usch, jag hatar verkligen det här.

Men ska nog äta lite frukost nu så jag blir av med det här någon gång.

Resten av dagen, alltså efter tandläkaren, så kommer jag vara däckad och må dåligt bara.
Tabletterna är gör att jag slocknar som ett ljus så fort spänningen släpper.
Så jag kanske skriver något inatt eller ikväll om vi har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0