Underbar söndag

Jag har haft saker för mig hela dagen.
Jag har varit i kyrkan, hälsat på lillebrors tjej och sagt hejdå till Erik(mammas kille) och sen fikat med mormor och morfar och klippt klorna på missen :)

Sen handlat lite grejor, har bakat en sockerkaka, lagat middag och tvättat 2 maskiner tvätt.
Har även varit ut på en långpromenad och nu ligger jag på soffan och slappar.
Har precis mumsat på en bit av sockerkakan :)
Tyvärr så tog jag ut den lite för tidigt som den blev lite krämig inuti. Men det var god ändå :)

Nu väntar jag bara på att sista maskinen med tvätt blir klart så jag kan hälla upp ett bad :) skulle vara skönt att kunna ligga och dra sig där med lite levande ljus och musik :)

Imorgon ska jag handla lite matvaror med mormor och införskaffa spik och skravsladd till fönsterlampan i köket :)

Jag är nöjd med dagen även om jag har kommit fram till att jag behöver en hobby :)
Känner mig uttråkad emellanåt, men jag överlever nog det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0