Tisdag kväll

Ja, vad ska jag säga om natten?
Jag sov riktigt jäkla kasst, det tog ca 2 timmar innan jag somnade till. Och sen så har jag legat och halvsovit hela natten tills jag gav upp vid halv 11 imorse.

Men nu ska jag hålla mig vaken i någon timme till innan jag med lugn och ro kan lägga mig.
Jag vill först och främst bli ordentligt trött :)

Imorgon så ska jag laga lite mat till en gäst som kommer sent. Ska bli kul att ha lite middags sällskap :)
Det är ganska så tråkigt att äta själv, men det är kul när man kan bjuda på mat :)

Imorgon så ska jag förberedda för kycklinggrytan så jag bara behöver värma på den och koka lite ris innan gästen kommer :)

Nu ska jag nog ta och borsta tänderna och tvätta av mig innan det är dags att krypa till kojs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0