Testar

Ja, just det.
Jag skulle kanske ha meddelat att jag levde dagen efter :)
Det luktade även dagen efter, men hyresvärden hittade inte källan till det och ingen erkände att dem hade bränt vid något. Så gåtan är olöst.

Jag har bestämt mig för att köpa en brandvarnare och sen drömde jag konstiga drömmar som resulterade i att jag VILL ha en brandstege vid min balkong :)

Ja, nu är det helg och jag jobbar på.
Sitter med frukosten nu och funderar om jag ska ta ett bad och sen börja städa lite i lägenheten.
Skulle behöva dammsuga och diska och kanske damma lite grann :)

Imorgon är det söndag och då gäller det att kliva upp tidigt och sen efter gudstjänsten är det jobb som gäller för min del.
Sen har jag lite ledigt på måndag och halva tisdagen.

Det är kanske lite konstigt att jag drömmer om ledigheten, när jag samtidigt aldrig vet vad jag ska göra när jag är ledig.
Den här gången tänkte jag faktiskt satsa på en bio, men jag vet aldrig hur det ska sluta.
Jag försöker varje gång, men lyckas aldrig :)

Sen funderar jag på hur jag ska göra, det känns så ensamt att vara utan katten. Jag har haft djur hela mitt liv och nu bor en katt hos mamma och en hos mormor och morfar. Dem hatar varandra.
Men jag blev ensam kvar.
Jag har kanske för liten lägenhet också för att en katt ska trivas här.
Båda katterna är vana med mycket utrymme och sällskap nästan dygnet runt.
Och jag jobbar tyvärr som jag gör, men kanske katten hos mamma skulle trivas här...
Kanske testar det nu när jag blir ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0