Sova

Japp, ännu en dag till ända.
Jag har inte gjort ett skit idag, okej, jag lagade lite mat och fortsatte titta på serien Lie to me.
Just nu är datanätverket segt då det är många som laddar ner filmer och annat skräp om nätterna.
Så jag får helt enkelt ge upp nu och sova istället.
Imorgon är det ett enkelt kvällspass som gäller sen så kör jag på i 4 dagar.

Ska jag utvärdera min ledighet?!
Den var skön och välbehövlig :)
Men efter dagens samtal med Peter så blev jag så extremt arg igen.
Nu vill jag helt enkelt att han ger upp och inte pratar med mig igen.
Jag blir bara argare för varje gång och så fort jag har pratat med honom så försvinner allt det där bra som jag har känt under dagen. Kan knappt minnas något positivt som har hänt då.
Så detta har blivit ett problem och enda lösningen just nu är att inte prata med honom.
För det hjälper inte att försöka förklara något för honom, han anser att han har rätt och att jag har fel. Det spelar ingen roll för honom om han beter sig som idiot mot mig så länge han får bestämma.
Så jag ger upp och vill inte prata med honom längre.
Synd för han är den bästa kompisen jag har haft på många år, någon som har ställt upp och lyssnat när alla andra har haft bättre saker för sig.
Så det känns lite vemodigt just nu.

Men jag ska nog sova istället för att haka upp mig på detta skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0